بهترین پک محصول

انواع مکملهای بدنسازی

بهترین پکیج محصولات بدنسازی

در دنیای امروزی، افراد بیشتر از قبل به سلامت و تناسب اندام خود بها می‌دهند. به‌ همین علت انواع ورزش‌ها و تمرین‌های تمرینی در برنامه بسیاری از مردم  جای گرفته است. اما رسیدن به تناسب اندام تنها با انجام تمرین‌های سنگین و بدون رعایت یک رژیم مناسب ممکن نخواهد بود. ورزشکاران رژیم‌های غذایی خاصی دارند و یکی از اجزای مهم و غیر قابل حذف در برنامه غذایی آ‌ن‌ها  استفاده از محصول تمرینی است.

با توجه به هدف مختلف ورزشکاران محصول‌های خاصی و مختلفی نظیر محصول افزایش وزن و حجم، محصول کاهش وزن و محصول انرژی زا در بازار موجود است. در صورتی که به‌دنبال مصرف و مشاوره  بهترین پکیج محصولات بدنسازی مناسب هستید، برای آشنایی بیشتر تا انتها همراه ما باشید.

بهترین پکیج محصولات بدنسازی

بهترین پکیج محصولات بدنسازی

پک محصول افزایش وزن و حجم 

ساخت اندام‌های حجیم و ورزشکاری، بدون تمرین‌های سخت و استفاده از پک محصول افزایش حجم و وزن، بسیار سخت است. ورزشکاران برای رسیدن به این هدف از محصول‌های مختلفی مانند کربوهیدرات، گینر، مس، پروتئین و کراتین استفاده می‌کنند. در ادامه هر کدام و ویژگی‌هایشان را بیشتر توضیح می‌دهیم.

بهترین پکیج محصولات بدنسازی

بهترین پکیج محصولات بدنسازی

محصول کربوهیدرات

با خستگی و افت توان در هنگام تمرین‌های هوازی امکان اتمام ورزش و رسیدن به بدن مطلوب ممکن نیست. کربوهیدرات یکی از مهم‌ترین مواد موجود در بدن است که نقش سوخت و ساز بدن را به عهده دارد. با مصرف پک محصول کربوهیدرات بدن انرژی کافی را برای انجام سنگین‌ترین حرکت‌های ورزشی خواهد داشت.

محصول گینر

محصول گینر

محصول گینر

برای رسیدن به فرم دلخواه خود، باید صبور باشید. یک پک محصول که به افزایش سرعت عضله‌سازی بدن کمک می‌کند، گینر است.
گینر نسبت به محصول‌های دیگر پروتئین کمتر و کربوهیدرات بیشتری دارد و بعد از تمرینی به بهبود عضلات کمک می‌کند.جزئیات گینر بسیار مناسب است، که همین ویژگی باعث محبوبیت آن بین ورزشکاران شده است.

محصول مس

محصول مس

محصول مس

این محصول باعث افزایش کالری دریافتی بدن می‌شود و به این ترتیب به افزایش عضله سازی بدن کمک می‌کند. محصول مس حاوی مواد مفیدی شامل کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین و سایر اسیدهای آمینه است. استفاده از مس برای بدنسازانی که قصد دارند در کمترین زمان به بیشترین حجم عضله برسند، مناسب است.

محصول پروتئین

محصول پروتئین

محصول پروتئین

یکی از مهم‌ترین موادی که در برنامه غذایی هر ورزشکاری باید قرار بگیرد، پروتئین است. در رژیم‌های غذایی مخصوص ورزشکاران حجم پروتئین زیادی وجود دارد که با مشاوره محصول محصول پروتئین در کنار این غذاها به فرآیند عضله سازی سرعت بالاتری می‌بخشد.

محصول کراتین

محصول کراتین

محصول کراتین

یکی از محبوب‌ترین و نام‌ آشناترین محصول بین ورزشکاران کراتین است. محصول کراتین تمرینی با بالا بردن سطح تستسترون در بدن باعث افزایش حجم عضلات در زمان کوتاه و همچنین بلند مدت می‌شود. استفاده از این محصول در تمرین‌های مقاومتی به افزایش انرژی مورد نیاز عضلات کمک می‌کند و باعث تقویت عملکرد آنان می‌شود.

محصول کاهش وزن

محصول کاهش وزن

پک محصول کاهش وزن 

کاهش وزن یکی از بزرگترین دغدغه‌های افرادی است که برایشان تناسب اندام اهمیت زیادی دارد. تمرین فشرده یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش وزن است اما تنها ورزش کردن برای  کافی نیست و از طرفی ممکن است مدت‌ها طول بکشد. بنابراین باید از پک محصول کاهش وزن مانند ال کارنیتین، سی ال ای و فیبر استفاده کنید که مصرف آن‌ها روی روند کاهش وزن تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

محصول ال کارنیتین

ال کارنیتین در بدن به‌صورت طبیعی وجود دارد. این ماده که از مشتقات اسیدهای آمینه است، با انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری باعث کاهش وزن در بدن می‌شود. میتوکندری مسئول سوزاندن انرژی در سلول است. با رساندن چربی‌های بیشتر به فرآیند چربی سوزی سرعت بالاتری می‌گیرد.

محصول سی ال ای

لینوئیک اسید که به سی ال ای شناخته می‌شود یک اسید چرب است که خاصیت انرژی‌زایی دارد. این اسید چرب با کاهش سطح چربی بدن باعث کاهش وزن می‌شود. استفاده از محصول سی ال ای می‌تواند در فرد احساس گرسنگی را نیز به‌وجود آورد.

محصول فیبر

فیبر نوعی کربوهیدرات است که به‌صورت طبیعی در بسیاری از خوراکی‌ها مانند سبزیجات نیز وجود دارد. مصرف محصول فیبر باعث کاهش احساس گرسنگی در افراد خواهد شد و به‌دنبال آن همچنین نیازی به دریافت کالری نخواهند داشت. نتیجه تمام این مسائل تسریع فرآیند کاهش وزن است.

محصول انرژی زا

محصول انرژی زا

پک محصول انرژی زا 

پک محصول انرژی زا در بین ورزشکاران محبوبیت بالایی دارند. انجام تمرین‌های سخت و فشرده به توان زیادی نیاز دارد و در صورت تامین نشدن توان و انرژی می‌تواند افراد را به‌سرعت خسته کند.

محصول اچ ام بی

بعد از کراتین اچ ام بی محبوب‌ترین محصول میان ورزشکاران است. مصرف این محصول علاوه بر افزایش انرژی باعث تسریع ریکاوری و عضله سازی بدن نیز می‌شود.

محصول بتا آلانین

بتا آلانین به‌طور طبیعی در اسکلت تمام افراد وجود دارد. مصرف این محصول با جلوگیری از انباشته شدن یون‌های هیدروژن باعث جلوگیری از خستگی بدن و از دست رفتن انرژی آن می‌شود.

محصول پمپ

مصرف محصول پمپ با افزایش جریان خون در رگ‌های بدن و رساندن اکسیژن کافی به عضلات باعث افزایش انرژی می‌شود.
مصرف این پک محصول به افراد اجازه می‌دهد تمرین‌های سخت را طولانی‌تر انجام دهند.

محصول کافئین

کافئین نامی آشنا برای افراد است. مشاوره محصول این پک محصول با به تعویق انداختن خستگی در حین تمرین‌های هوازی و یا بی‌هوازی، به افزایش راندمان فعالیت ورزشکاران کمک می‌کند.

 

آریا ماسل ارائه دهنده بهترین پکیج محصولات بدنسازی 

 

گینر ژن استار

 

سید رحیم میر تبریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *