انواع محصول ایرانی

انواع مکمل های بدنسازی ایرانی

معرفی بهترین مکمل بدنسازی ایرانی و انواع برند محصول ایرانی

تمرینی در عصر حاضر راهکاری محبوب برای رسیدن به تناسب اندام است. امروزه زیبایی اندام و سلامتی آن دو عامل مهمی است که افراد را روانه باشگاه‌های تمرینی می‌کند. اما رسیدن به زیبایی اندام‌ همیشه هم تنها با انجام دادن تمرین‌های سخت ممکن نیست. بلکه ورزشکاران حرفه‌ای برای رسیدن به اندامی عضله‌ای و بدون چربی در کنار فعالیت‌های ورزشی سنگین از محصول‌های خوراکی استفاده می‌کنند.

انواع مکمل ایرانی  این امکان را به ورزشکاران می‌دهند تا به هدف نهایی خود از تمرینی برسند. اگر شما نیز می‌خواهید  محصول‌های تمرینی ایرانی را مصرف کنید، تا انتهای این مطلب برای آشنایی با پرمجموعه آریاماسل ترین محصول ورزشی ایرانی همراه باشید.

مکمل بدنسازی ایرانی

مصرف محصول ایرانی

مهمترین دلایل مصرف مکمل ایرانی

ورزشکاران حرفه‌ای نسبت به افراد عادی نیاز بیشتری به کالری دریافتی دارند. بدن این افراد سوخت و ساز بیشتری دارد و در صورتی که انرژی کافی به آن‌ها نرسد، بدن آن‌ها اصطلاحا کم می‌آورد. این افراد انرژی مورد نیاز خود را با مصرف محصول‌های انرژی‌زا تامین می‌کنند.

با توجه به این‌که عضله‌سازی تنها با انجم حرکات ورزشی بسیار طول می‌کشد، یکی دیگر از دلایلی که افراد به سمت مصرف محصول ایرانی می‌روند، رسیدن به حجم بیشتری از عضلات طی مدت زمان کمتری است.

مزایای مکمل ایرانی نسبت به مدل خارجی

مواد و ویتامین‌های بدن تمام افراد دنیا با یکدیگر فرق دارد. هرکسی بسته به اقلیمی که در آن زندگی می‌کند، نیاز بیشتری به یک سری مواد و ویتامین‌ها دارد. به‌همین علت محصول ایرانی نسبت به مدل خارجی برای ایرانیان مناسب‌تر است.

علاوه بر این، جزئیات محصول ورزشی ایرانی نسبت به مدل خارجی مناسب‌تر است. این محصول‌ها با دلار وارد کشورمان نمی‌شوند و هزینه‌های گمرگ و حمل و نقل را نیز ندارند.

شما می‌توانید محصول ایرانی را از مجموعه آریاماسلگاه‌های معتبر تهیه کنید و هزینه‌هایتان را به راحتی کاهش دهید. از طرفی با مشاوره محصول محصول ایرانی نیازی نیست نگران هزینه برای یک محصول تقلبی باشید.

تولید محصول ایرانی

تولید محصول ایرانی

انواع مکمل  تمرینی ایرانی کجا تولید می شوند؟

محصول‌های کراتین، گلوتامین، آمینو، بی سی‌ای ای، ال-کارنیتین، گینر، پروتئین، انرژی زا، سی‌ای آل، کافئین و غیره از انواع محصول‌ تمرینی ایرانی هستند. این محصول‌ها توسط برندهای مختلفی ساخته شده و به بازار عرضه می‌شوند.

محصول‌های ورزشی ایرانی دو نوع دارند. یک سری از آن‌ها کاملا در داخل تولید و بسته می‌شوند. یک نوع دیگر در خارج از ایران ساخته می‌شود اما فرآیند بسته‌بندی آن در کارخانه‌های ایرانی است.

بهترین برند مکمل در ایران

محصول ایرانی نیز برندهای مختلفی دارد که هرکدام از لحاظ کیفیت و جزئیات متفاوت با یکدیگر هستند. برندهایی مانند اپکس، دوبیس و کارن در میان ورزشکاران محبوبیت بیشتری دارند اما نمونه‌های خوب دیگری نیز در بازار موجود است. در ادامه این برندها را به شما معرفی می‌کنیم.

محصول ایرانی شرکت ژن استار

محصول ایرانی شرکت ژن استار

برند ژن استار

از سال 1385 ژن استار اقدام به تولید محصول ایرانی با کیفیت می‌کند. این برند با کسب ایزو 9001 و ایزو 22000 یکی از بهترین‌های موجود در بازار ایران است. جزئیات محصولات ژن استار بسیار رقابتی و کیفیت عالی دارد.

برند – آریاماسل

این برند با فرمولاسیون انحصاری و به‌کارگیری به‌روزترین تکنولوژی‌های دنیا، محصول‌های تمرینی مرغوبی به بازار عرضه می‌کند. از محصولات – آریاماسل می‌توان به پروتئین، آمینو اسید، مولتی ویتامین، کراتین، کازئین و کربوهیدارت اشاره کرد.

برند – آریاماسل

برند – آریاماسل علاوه بر محصولات لبنی شناخته شده برای ورزشکاران اقدام به تولید محصول ورزشی نیز می‌کند. محصولات ورزشی – آریاماسل علاوه بر بهترین بودن در زمینه پروتئین محصولات دیگری نیز مانند گینر، آلبومین و کراتین نیز دارد.

برند – آریاماسل

– آریاماسل برای پاسخگویی به نیازهای ورزشکاران محصولات – آریاماسل پرو را به بازار عرضه کرده است. این برند با کمک بروزترین تکنولوژی‌ها، محصول‌های ایرانی مختلفی را برای ورزشکاران حرفه‌ای و آماتور به بازار عرضه می‌کند.

محصول ایرانی شرکت - آریاماسل

محصول ایرانی شرکت – آریاماسل

برند – آریاماسل

محصولات – آریاماسل بارکدهای اختصاصی دارند تا مطمئن باشید محصولات اصل به‌دست شما می‌رسند. این برند محصول ایرانی محصولات متنوعی نظیر گینر، پروتئین، کراتین و غیره دارد.

برند اپکس

محصولات این برند که از سال 2010 در ایران فعالیت می‌کند، در کشورمان بسیار شناخته شده است و طرفدار دارد. اپکس گواهینامه‌ها و ایزوهای مختلف داخلی و بین المللی را توانسته است کسب کند و یکی از برندهای قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.

برند دوبیس

یکی از برندهایی که در بازار جایگاه خوب و تثبیت شده‌ای دارد، دوبیس است. صنایع غذایی دوبیس از سال 1384 فعالیت خود را در زمینه تولید محصول‌های تمرینی ایرانی شروع کرده است. این محصول‌ها کیفیت بسیار بالایی دارند و یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان ورزشکاران هستند.

برند کارن

داروسازی کارن یکی از بهترین برندهای داروسازی ایرانی در زمینه تولید محصول ایرانی است. این شرکت از سال 1378 در صنعت دارو مشغول بوده و بیش از 160 نوع محصول ایرانی تولید و روانه بازار کرده است.

برند – آریاماسل

صنایع محصول سازی شرکت آریاماسل از سال 1374 اقدام به تولید محصول ایرانی با نام تجاری – آریاماسل می‌کند.

محصولات – آریاماسلی با داشتن آزمایشگاه‌های پیشرفته، جدیدترین تکنولوژی‌ها و فرمولاسیون به روز محصول‌هایی مرغوب و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی را به بازار عرضه می‌کند.

برند – آریاماسل

یکی دیگر از محصولات صنایع شرکت آریاماسل محصولات – آریاماسل است. این محصول ایرانی محصولات متنوعی مانند ال گلوتامین، ال کارنیتین، آمینو کارنیتین – آریاماسل، آمینو میلک و پروتئین کازئین به بازار عرضه می‌کند.

 

فروشگاه و مشاوره تخصصی مکمل های بدنسازی آریا ماسل

 

سید رحیم میر تبریزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *